Monday, December 7, 2009

TAK TAU...

Jam PC aku menunjukkan 5.12 PM..ntah ape yg aku pikirkan lagi...ape yg harus aku buat hari nih...banyak mase aku sebenarnya...kenapa aku masih memikirkannya...kenape?..aku cuba utk membuangnya dalah hidup aku..aku cuba melupakannye.....tp....bkn senang seperti yg dibicarakan...mungkin itulah hakikat yang perlu aku terima dan belajar...bukan aku tak tau ape sebenarnya berlaku..aku pura2..aku masih berselindung....dan aku sebenarnya hipokrit..aku perlu terima hakikat itu...aku masih mengharap sesuatu keajaiban..sesuatu yang mungkin tidak berlaku..sampaikan aku sengaja menutup mata dan ruang yang aku ada...tapi semua 2 palsu belaka...huh~..sampai bilakah aku harus begini....

1 comments:

Ch0piN said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

 
© Copyright by ~NOTHING.....HMMM NTAHLA..~  |  Template by Blogspot tutorial