Tuesday, December 8, 2009

KENAPA?

Hari ni masih lagi dia salahkan aku...masih lagi cakap aku macam2..ntahla....kenapa?...tidak sedarke dia ape yg dia telah lakukan..kenapa semua nih terjadi....mengapa aku cm2..jawapannya dia sendiri yang tahu dan suatu hari nnt dia akn jumpa sendiri...aku sedih bila dia cakap benda yang aku xpernah aku cakap..xpernah dari aku...semuanya negatif. baginya..bkn xde penyelesaian sebenarnya...tapi ntahla....jawapannye ada pada dirinya...tapi aku sentiasa akn mendoakan kebahagian dia..mungkin ini semua dugaan bagi aku..mungkin balasan jugak atas kesilapan aku yang lepas2..moga aku semakin kuat dan menjadi kuat...

1 comments:

ej@ fAr!zA said...

dalam diri manusia ni sntiase ade ego..
lebih suke mcari silap org len drp memikirkn ksilapan sdri..
kite xkn lari dri sume tu..same as me..

Post a Comment

 
© Copyright by ~NOTHING.....HMMM NTAHLA..~  |  Template by Blogspot tutorial